måndag 7 juli 2014

THE WINNER!




Hej, hej kära vänner!

Ni vet ju redan att jag har ett litet sommar-uppehåll här på Odyssea, men idag är det dags att lotta ut vinnaren i kommentarstävlingen!

Först vill jag bara tacka alla som har kommenterat så fint, så fint på min nya blogg lenefogelberg.com och glatt mitt hjärta!

TACK!

Och så vill jag tydliggöra att alla har varit med i lottningen, även ni som kommenterade första premiär-helgen när jag lottade ut ett litet special-pris, och att jag även har tagit hänsyn till skillnaden i tidszoner mellan Indonesien och Sverige och väntat in de sista kommentarerna hela dygnet 6 juli.

Egentligen hade jag tänkt att Al skulle få dra vinnaren, men hon och Mal stack hastigt och lustigt till Sverige, och i morgon åker jag och min hubby till Singapore för att möta dem när de kommer tillbaka…

Alltså fick det bli min käre make som fick äran att dra en vinnare, traditionsenligt ur hatten så klart! :)

Vinnaren får en supercool, fantastisk, handfärgad batik-sjal i silke och ett smycke gjort av antikt kinesiskt porslin som fiskats upp ur Syd-asiatiska havet och innefattats i silver av en silversmed här i Jakarta…

*trumvirvel*




Grattis Ylva!

Hoppas du får glädje av smycket och sjalen, det är bara att höra av dig, så ordnar jag att de kommer hem till dig.

Tack igen till allihop som kommenterat på min nya webbsida, jag uppskattar det jättemycket!

Kramar,


♥Lene



5 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren - jättefin premie! Ha det så trevligt i Singapore (ganska lätt att ha det trevligt där 😉)!
    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, eller hur -- Singapore är helt underbart!

      Radera
  2. Vilken fin present du ordnade! Kanske finns det fler möjligheter till vinster i framtiden . . . man kan ju alltid hoppas! Singapore låter ljuvligt, nästan som "sing-amore" kärlekens sång. Alltså den perfekta staden att ta emot sina döttrar i! la-la-la-la-la
    Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är vi här -- i Singapore -- och det är helt ljuvligt! Jag är verkligen kär i det här stället, ska bli underbart att få en vecka av hav och shopping :) Och när tjejerna kommer blir det nog lite äventyr, de har pratat om några saker de vill hitta på.

      Radera
  3. Vilken vacker vinst! Grattis till vinnaren!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera