måndag 9 juni 2014

WE HAVE A WINNER




Först måste jag bara säga TACK så mycket för alla fina kommentarer som jag fick i helgen på min nya hemsida lenefogelberg.com! Ni är så fina och underbara och det känns fantastiskt att starta något nytt med så fin uppbackning!

Som utlovat har vi idag lottat ut en extra liten överraskning bland er som kommenterade under premiärhelgen: det var Mal som med ögonbindel på, drog en lapp ur hatten (klart lapparna skulle ligga i en hatt hi, hi)




Grattis Pia! 

Så lustigt att det blev du som kommenterade sist :) (Så klart tog jag hänsyn till att det är olika tids-zoner mellan Sverige och Indonesien)




Om du mejlar mig din adress, så kommer ett sommar-smycke till dig på posten!

Det är en bit antikt kinesiskt porslin som fiskats upp ur syd-asiatiska havet och infattats i silver av en silversmed här i Jakarta.

Jag tycker blått är somrigt och passar till det mesta, hoppas du får glädje av smycket Pia!

Tack igen till alla som kommenterat på nya hemsidan, och om en månad är det dags igen, då drar vi en vinnare bland alla som kommenterat fram till 6 juli.


Kram, kram, 


♥Lene




4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt!! Tack så mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis fina du till vinsten! Kommer snart ett paket på posten!

      Radera
  2. Vilken perfekt present!
    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar den! Kommer en till chans att vinna fina överraskningar från Indonesien efter den 6 juli!

      Radera