måndag 2 juni 2014

PHOTO SHOOT




Halloj vänner!

Dagarna rusar på och jag hinner knappt kika in här, har fullt upp med mitt snart-inte-längre-så-hemliga-projekt!

Men jag saknar er allt och här kommer två bilder från gårdagens photo shoot. 

Blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig… Men det är bara att försöka en gång till.




Ooops, lite mer ben där än jag tänkte mig :)

Hoppas att ni har det kanon i den underbara svenska sommaren! Aldrig är hemlängtan större än när facebook och instagram svämmar över av sommar-Sverige <3

Lovar att ni ska få höra mer om mina galenskaper här borta… Vi jobbar på, har blivit ett helt litet team under vägens gång och vad bra det känns att inte vara ensam när man kastar sig ut i (cyber)rymden och avslöjar sitt hjärtas drömmar.

Stora kramar,


♥L



2 kommentarer:

  1. Nyfikenheten har inga gränser. Tjusiga bilder på en tjusig tjej.
    B&Y

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, tackar :) He he, snart får ni se vad jag pysslat med...

      Radera