onsdag 11 juni 2014

MOKO DRUM




Siang!

Passade på att ta lite bilder på Moko trumman när liljorna blommade så vackert.

En helt annan känsla att fotografera i vårt nya hus, älskar det underbara ljuset!








Idag har jag varit ute på ärenden här i södra Jakarta och jag tog med mig kameran och passade på att ta lite pics på de charmiga bakgatorna vi åkte igenom. Jakarta har rykte om sig att vara en trångt trafikerad stad och det stämmer ju, men det är också en grön och fin stad och det ska bli roligt att visa er hur det ser ut när man kommer in på smågatorna där tvätten hänger på tork och skolbarnen vandrar hemåt… :)

Kika gärna in på min nya webbsida lenefogelberg.com och glöm inte att bland de som kommenterar där fram till 6 juli, kommer jag att lotta ut ett surprise-paket från Indonesien med fin-fina överraskningar!

Tack för att ni tittar in här på Odyssea!

Kram, kram,


♥Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar