lördag 21 september 2013

OJ OJ OJ



Här gick jag in på bloggportalen på lördagsmorgonen och upptäckte att Odyssea halkat in på topplistan över Svenskar i utlandet!

Plats 47! (av 3591)

Ja, det kanske inte är mycket jämfört med de stora bloggarna, men för mig känns det jätteroligt!

Jag har ju bara bloggat i tre månader och har fortfarande fullt sjå med att lära mig hur det fungerar, men samtidigt har jag jätteskoj; springer runt här och fotograferar rosa håriga buskar och batik i stora lass och stränder på Bali och myggbettsben och javanesiska brudpar... Det finns så mycket vackert och spännande och allting blir ju roligare när man delar det, eller hur?

Det värmer mitt hjärta ska ni veta att ni besöker mig här inne på Odyssea.

STOR KRAM på er finingar!




♥L



Följ min blogg med Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Jättekul verkligen! Och du kommer fortsätta att klättra är jag helt säker på. Snart får de stora inredningsmagasinen nys om dig och din supertrevliga och fina blogg och vips är du på 10 i topp-listan! Dina fantastiska fotografier i kombination med dina personliga texter gör att man bara MÅSTE gå in och kolla på alla inlägg. Kram på dig och familjen!

    SvaraRadera
  2. Tack Emilia för de fina orden, vad hjärteglad jag blir! STOR KRAM på er också!

    SvaraRadera