fredag 6 juni 2014

MY NEW WEB SITE




Hej igen!

Här kommer en screen shot från min nya webbsida som finns på adressen lenefogelberg.com

Mitt hemliga projekt som jag inte kunnat låta bli att nämna lite då och då, är en bok som jag skrivit och som jag just nu letar agent för i USA. Min underbara editor i USA hjälper mig att leta agent och i den processen har jag alltså blivit med egen webbsida.

Jag vet inte riktigt hur mycket jag kan töja mig: nu är det twitter och instagram och ny blogg och så Odyssea förstås och jag är inte beredd att skiljas från Odyssea än på ett tag :) Tack för att ni inte givit upp på mig fastän det blivit lite sporadiskt på det senaste!

Bara för att ni är de BÄSTA och UNDERBARASTE bloggläsare man kan önska sig, har jag ordnat med en special-treat bara för er!

Bland de som kommenterar på min nya sida under nästa månad, alltså 6 juni till 6 juli, kommer jag att lotta ut en lycklig vinnare som kommer få ett surprise paket på posten från Indonesien! 

Jag annonserar vinnaren här på Odyssea så att vi kan fixa med adress etc.

Och det går finemang att kommentera på svenska om ni inte känner för att göra det på engelska, ni vet ju att det är "casual" som gäller på mina bloggar, alltså vardagligt och avslappnat :)

Tack för allt stöd jag fått på mejl och kommentarer, det är ju så klart nervigt med så mycket nytt på en gång, men samtidigt känns det spännande och roligt att inte smyga med mitt stora skrivar-intresse längre. Det är ju det jag vill hålla på med och då får man vara modig och slänga sig ut där. 

Glöm inte att kommentera på nya hemsidan nu; fin-fina överraskningar väntar från Indonesien!

Stora kramar,

♥Lene


 PS - en extra present från Indonesien kommer också lottas ut bland de som kommenterar på nya sidan nu under premiärhelgen, dvs 6 juni till 8 juni!

Alltså 2 chanser att vinna fina presenter från Indonesien!

Kram, kram



4 kommentarer:

  1. Lyckönskningar med nya hemsidan! Jag har redan varit där och den är redan jättefin.
    /Eva

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du nu kunde berätta om din lilla hemlighet. Stort lycka till med den nya hemsidan och att någon ger ut din bok. Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Kul med den nya sidan: Lene Fogelberg .com Lätt adress att komma ihåg! Hoppas Odyssea förblir lång tid också!
    Anders

    SvaraRadera