söndag 23 juni 2013

DAGS ATT ODYSSEA LITE IGEN




Selamat Pagi!

God Morgon!

I går kväll blev det lite poolhäng och bad till slut. Ja, inget bad för mig som fortfarande hostar, men för min hubby.

(Förresten, någon undrade vad en hubby är för något. Det är en förkortning av husband, alltså engelska för make, inte en spelande orkester :) Hi hi)

Idag är det avresa till Jakarta. 
Dags att ge sig ut och odyssea lite igen. Ni vet väl att odyssea är ett verb? :) Betyder ungefär: "Ge sig ut för att erövra världen och kanske irra bort sig några varv på vägen, men ändå komma hem till slut".

Jag antar att vi alla odyssear lite till och från varje dag :)

Jag ville bara kika in här först och visa hotellets fina badrock i Östjavanesisk Batik. Jag har köpt urläcker Batik med mig hem, men den visar jag en annan dag :)

Vi ses senare!

(Då tänkte jag visa något illrosa med gula fjäll, eller tentakler, eller vad man ska säga, som jag hittade i hotellrummet... :)

♥L




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar