torsdag 24 oktober 2013

HIJAB STYLE




Selamat sore!

När jag springer på något så här fint så måste jag ju bara köpa det!

En tidning med Hijab- och kläd-design av den unga muslimska designern Aprilia. Och allt är så vackert så vackert! Det är så spännande att följa trenderna här i Asien och med svenska ögon uppleva den stora trenden med slöjor. Det finns så många vackra slöjor och accessoarer till, oj oj oj, ni ska se de tjusiga damerna och tjejerna på stan här i Jakarta!





Och så en bild på bänken, en av mina favorit-möbler härifrån Indonesien, nu när kvällsljuset är så fint.




Men vad tänker jag? - En ikat-kudde ska det ju vara med såklart ;)


♥L



2 kommentarer:

  1. du har otroligt bra smak när det kommer till form och textur! I like it alot! blir helt förälskad av ert hem.

    SvaraRadera
  2. Tack finaste Emelie, vad glad jag blir!

    SvaraRadera