lördag 19 oktober 2013

FROM OUR MEDIA ROOM




Selamat siang hari Sabtu!

Hallå på er denna lördag!

Jag tog ju lite pics igår på vårt mediarum som jag lovade visa er. Jag känner mig lite som en rebell, hihi, eftersom jag märkt att nästan ingen av bloggarna jag följer visar sina TV:ar.

Men jag är så glad över att Ganesha-tavlan av bananblad som vi fick av våra indiska vänner, äntligen kommit upp på väggen och det måste jag ju visa er så klart!

Men oh my goodness, det var inte lätt när det sprang folk framför kameran hela tiden :)

Ibland känner jag mig som en magnet här hemma, hihi, där jag är ska de andra också av någon mystisk anledning hålla till :)

Och det är ju så klart bara underbart!







Känner mig också glad över de handsnidade indonesiska möblerna som vi fått tillfälle att köpa här i Jakarta, och lyktorna som passar perfekt nu med Halloween coming up!

kram, kram,


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar