söndag 25 augusti 2013

MY NEIGHBORHOOD




Selamat Siang!

Underbara söndag!

Idag har vi tagit det lugnt, suttit länge vid matbordet och pratat och skrattat åt min hubbys olika hyss och flickornas skämt, Al har fått chans att vila ut sin förkylning i kroppen och jag och hubbyn har precis kommit tillbaka från en promenad här i vårt område.

Jag tog med kameran så att ni kan få se lite av hur vi bor :)




Vi börjar väl utanför vårt hus, jag blev så full i skratt när jag märkte att parasollet matchade mina kläder! 




Här är "våååran gata i staaaan" -  hi hi, jag kan inte låta bli att tänka på Stina i Vi på Saltkråkan.





Tennisbanorna, där A och Mal brukar spela tennis. 

Mal är riktigt duktig, hon är stark och slår så hårda bollar att tränaren blir imponerad. 

Min hubby är också duktig så klart! :)




Bakom mig skymtar lekplatsen. Är de inte häftiga de här palmerna med röda stammar?




Det är så spännande att upptäcka nya sorters blommor när man flyttar till ett nytt land tycker jag.







Japp, det var våran gata!

Hoppas ni haft en fin söndag, vänner!


♥L



2 kommentarer:

  1. Jag skulle inte ha nåt emot alls att bo på eeeeeeran gata i staaaaan ett tag. Åh, vad underbart och härligt. TACK för att du/Anders fotar och delar med dig.
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Det är bara att komma! Komsi, komsi! KRAAM!

    SvaraRadera