torsdag 29 augusti 2013

OUR FAVORITE ROOM





Siang!

Jag kan ju passa på att visa lite bilder från vårt favoritrum, nu när jag fick så fina blommor :)

Här är ljuset som finast, hela söderväggen är fönster och vi älskar att mysa i soffan framför en film, eller bara softa ihop på eftermiddagen, jag och flickorna. 






På väggen har vi ännu en nytolkning av de traditionella indonesiska träsniderierna: simmande guldfiskar :)





Soffborden i Carrara-marmor är jag helt kär i :) Hittade dem i en liten butik alldeles i närheten av oss och det kändes extra roligt.

Önskar er en fin dag!


♥L



2 kommentarer:

  1. Vad snyggt! Superläckert! Och vilka fina soffbord, jag älskar också marmor. Och vilket fint vitrinskåp... Precis ett sådant är jag på jakt efter, fast som skänk. Och underbara kuddar, jag gillar speciellt den gröna ikat kudden.... Vad fint ni har det!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Du får komma hit och shoppa handsnickrade indonesiska möbler :) Där jag köpte skåpet hade de faktiskt ett skänkskåp som var såå fint, med facetterat glas. Kanske lite stort att posta :)

    Kul att du gillar den gröna ikaten! Jag med! Tycker det är så fint att ta in lite av grönskan utanför, det syns inte i bilden men det blir liksom lite av palmerna ute som plockas in i det gröna.

    Tack för dina fina ord!

    Kram, kram!

    SvaraRadera