torsdag 1 augusti 2013

A ROOM FOR A TEENAGER





Siang!

I dag smög jag in i Al's rum efter att hon gått till skolan, för att ta lite bilder :)

(Hon sa igår att det var okej.)

Redan på dörren märker man att det är en tonåring som bor här, hi hi.




Hon har använt scrapbooking-bokstäver till att skriva favoritord på väggen vid skrivbordet. 

Och pi-talet också :)

(Kolla! Där ser man mig i lampan :)



Jag tog en bild i hennes spegel.



Myggnätet hängde jag upp medan flickorna var i Sverige, Mal fick också ett. De blev så glada över överraskningen!



Al's fina smyckes-träd på bokhyllan bakom skrivbordet.




Balinesisk Endek som jag tycker så mycket om. 


Ja, detta är Al's rum.

Hon önskade sig ett rum i svart och vitt. Jag slängde in lite grönt också för att få in lite av palmernas färg utanför fönstret och hon gillade det. Det bruna skrivbordet i gediget teak köpte vi när vi flyttade in. Så sammantaget är det väl någon slags svart-vit-urban-kolonial-brun-grön känsla vi är ute efter, ha, ha.

Läser och läser, gör hon, tjejen, när hon inte spelar piano, pluggar, spelar fotboll, skypar eller hänger med kompisar.

Hati-hati ya!

Take care now!


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar