lördag 1 februari 2014

DREAMING OF NUSA DUA




Siang!

Monsunen öser ner denna lördag och jag och Mal har tillbringat halva dagen läsande varsin bok i soffan… Min hubby och Al är ute på stan och köper böcker till henne, hon slukar böcker snabbare än Gusten slukar grodor :)

Och jag drömmer om Bali… Nästa resa dit går i mars, Nusa Dua blir det denna gången också, fast till ett nytt hotell som vi inte provat tidigare: Mulia Bali.

Mulia Bali blev 2013 utnämnt till "The best new hotel in the world" av Condé Nast traveler hot list hotel, och det ska bli riktigt spännande att komma dit!




I väntan på nästa Bali-resa drömmer jag mig tillbaka till Nusa Dua där vi firade Nyår…

Röd flagga betyder att det inte är rådigt att ge sig ut i havet, men det är nästan alltid gul flagga - man får vara lite försiktig i vågorna men det går bra att simma.

Åååh, lagunen är helt underbar, nu längtar jag ju tillbaka ännu mer!

Fast nu drar Mal i mig och vill spela Wii och det är lika bra, jag blir ju helt Bali-sjuk när jag kollar igenom bilderna… :)

Ha en fin lördag vänner!


♥L




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar