onsdag 19 februari 2014

SHOPPING SHOPPING SHOPPING




Om ni undrar vart vi har tagit vägen så shoooooppar vi hela dagarna! :)

Ja, först startar Bestis morgonen med att simma och sedan massage…

Och sedan lunch, och sedan shoooppar vi!

Hjälpes, vad hon är wild 'n' crazy på att shoppa, min kära svärmor, men så finns det ju så mycket fint här också. Vi har varit i fyra olika malls på tre dagar. Igår var vi i Pasaraya's oändliga rader av hantverk (bilden ovan) och idag var vi i Grand Indonesia där vi hittade Coldstone.




Bestis var ju bara tvungen att ta en bild för att visa sin hubby, som ju älskar Coldstone's glass sedan han smakade det i USA.

Titta nu Festis (Bestis hubby alltså), vad viiii satt och mös med hihi ;)

Jag har varit så fullt upptagen (som ni märker :) att jag knappt hunnit ta några bilder dessa dagar… Ska försöka rycka upp mig och få med mig kameran ut på våra äventyr. Annars får det bli bilder på alla våra shoppingfynd he he…

Ngomong-ngomong, önskar er en superfin onsdags-kväll!

Kram,


♥L




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar