måndag 17 februari 2014

MONDAY MONDAY




Siang finingar!

Ett par till bilder som jag tog igår, särskilt till dig mamma, som funderade på hur vårt soffbord ser ut :)

Något suddiga bilder, men man ser soffbordet i alla fall, som vi köpte i ek, men lät måla svart här i Jakarta.

Vi köpte det på Svenska Hem i Göteborg och tog med det hit.




Jag gillar det jättemycket, men tror att det kommer bli ännu bättre i det nya huset…

Vi ser fram emot att flytta in och komma i ordning där.

Och för er som undrar vad Bestis gjort idag så har hon simmat, fått helkroppsmassage, varit med mig och shoppat och nu virkar hon tillsammans med Mal… Rivstart här i Indonesien :) Men hon har ju varit här ganska nyss och kände sig direkt som hemma.


Hoppas att ni har en fin start på veckan, vänner!

(Åååh, vad jag myser när jag hör Mal och Bestis skratta där uppe! Från Al's rum är det alldeles tyst; hon har matteprov i morgon…)

Kram,


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar