torsdag 27 februari 2014

GRAND HYATT SINGAPORE




God kväll vänner!

Nu är vi på Grand Hyatt i Singapore som ligger på Orchard Road vid Scott's Square, så centralt det går att komma.

Men inget av stadspulsen märks vid oasen på våning 5, mmm, bara porlandet från vattenfallen och underbar grönska. Visst är det fantastiskt hur träden växer här på taket?

Vi har haft det lugn och skönt här vid poolen idag (ja, min hubby har jobbat så klart). Medan min hubby var borta på förmiddagen spa:ade jag mig :) Vilken dag!





De är helt fantastiska här på Grand Hyatt. Hjälper mig så fint, så fint med maten hela tiden så jag får utan laktos och med hänsyn till de andra mat-allergierna jag har.

Och wow, det var allt lite speciellt igår när vi kom ur taxin, att direkt bli mötta med orden: "Good evening, Mr and Mrs Fogelberg!" Och sedan blev vi eskorterade upp till club-loungen. Inte konstigt Grand Hyatt blir som vårt andra hem vart vi än kommer :)

Känner oss så välkomna!

Kram, kram,


♥L




1 kommentar: