tisdag 15 april 2014

AT THE FLOWER MARKET




Selamat Malam!

Idag promenerade jag och min syster till blomster-marknaden som ligger alldeles runt hörnet. 

Jag ville köpa blommor så att det är extra fint hemma ikväll när min hubby kommer hem efter nästan två veckor på jobb-resa i Italien.

Vi passade också på att besöka den lilla marknaden där man säljer fossilerat trä i olika former; trädgårds-bänkar, skulpturer, fat och ljus-stakar. Jag tog en bild på min syster när hon stod där och funderade. Det fanns så mycket läckert! Vi köpte med oss tre svarta läckra "ebenholts"-fat av fossilerat trä.

Sedan gick vi till blomstermarknaden och njöt av blomster-prakten.









Det har varit så roligt att ha min syster här och nu ska hon redan åka hem imorgon, jag kan inte fatta att tiden har gått så fort!


♥L



1 kommentar:

  1. Ååååååå - vilka underbara blommor!
    /Eva

    SvaraRadera