torsdag 10 april 2014

KASTEHELMI BY IITTALA




Vad glad jag blev över presenten som min syster hade med sig från Sverige!

Två ljuslyktor Kastehelmi från Iittala i svart/grått som passar perfekt här hemma. Kastehelmi betyder daggdroppe och jag tycker det är så vackert hur "dropparna" i ljuslyktorna speglar ljuset.





Roligt med presenter så där när man minst anar det! :)

Min mamma skickade också med något jättefint och det måste jag ju visa såklart.


Idag börjar skolan för flickorna igen efter ett långt vår-lov och jag hoppas trafiken ska lätta här i Jakarta efter att valet blev avklarat igår. Det har varit massor av parader och kampanjer som stundtals proppat igen trafiken ordentligt, men nu borde det bli bättre, så att jag och min syster kan ge oss ut och shoppa igen :)


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar