torsdag 17 april 2014

GOODBYES AND I AM HOOKED...




Hello!

Igår kväll åkte min syster hem till Sverige igen och det svårt för oss allihop att säga hejdå, det var sååå roligt att hon kom och besökte oss här i Jakarta.

Vi har hunnit med en massa roligt och hjälpes vad vi (hon :) har shoppat hihi, det finns ju så otroligt mycket fint här till fantastiska priser.

Och så har jag fått en ny passion, det är ju jätteskoj med Instagram!!! Helt ny och grön är jag och Al hjälper mig men fy vad skoj det är!

Kanske blir det en länk här i sidan av bloggen så småningom, men om det är någon som redan nu vill följa mig på Instagram så är det bara jättekul!

Om ni inte har skaffat Instagram så komsi komsi! :)

Ses snart igen vänner,


♥Lene



2 kommentarer:

  1. Istagram - hur gör man för att få ett istagramkonto?
    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej Eva, man laddar ner appen Instagram från appstore till sin iPad/iPhone och signar in. Bara att välja ett användarnamn - sitt eget eller något kreativt :) och sedan ladda upp sina bilder. Lycka till och vi ses där :)

      Radera