tisdag 9 juli 2013

MY JAKARTA & MISCHIEF ACCOMPLISHED




Japp!

Det känns som mitt Jakarta!

Ingen skillnad efter en månad borta :)

I går var jag runt i stan på lite äventyr, som jag tänkte visa mer av senare här på Odyssea :)




Suddiga Iphone-bilder, men ni kanske ändå kan få en skymt av den gigantiska marknaden jag besökte.

*

I går fick jag också gjort mitt lilla bus med flickorna!

Hi, hi, kan knappt bärga mig.

Ååh, jag vill visa, men tänk om flickorna kikar in här?

En ledtråd kan ni få i alla fall :)




Ser ni vad det är för någonting?

Hi hi, jag säger inget mer nu, ni måste vääänta :)

*

I dag har jag en inbokad tid för någonting nytt, som jag aldrig provat på förut.

Känner mig modig :)

Återkommer efteråt!

Får vi se om jag är lika modig då :S


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar