onsdag 17 juli 2013

SERENDIPITY





Woohoo!

Jag blev superglad över presenten som min lillasyster Anna skickade med flickorna!

Royal Copenhagen i nydesign av Louise Campbell.




Tycker det är sååå snyggt med blandningen av det nya och det gamla.

(Min lillasysters hubby är från Danmark och de åker ofta över sundet :)



Och livet är så märkligt ibland.

Vi hade så mycket packning och hektiska dagar i Singapore och jetlag, att jag inte öppnade presenten förrän vi kom hem till Jakarta igen.

Och samtidigt packade jag upp de japanska faten jag fyndade i Singapore.





Va!?

Det är ju som om det var tänkt så hela tiden.

Där låg skålen inpackad i min dotters resväska, medan jag hittade faten och absolut ville ha med dem hem, fast det är lite risky med porslin i bagaget.

Visst är det märkligt?

Livet - sådana överraskningar man får ibland!

Tack finaste Anna!


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar