fredag 19 juli 2013

PÅ SKÅPET




Pagi!

Gomorron!

Kastar in en bild (eller två) på vårt skåp vid matplatsen :)

Metall-skrinet hittade vi i en liten butik i Bangkok och vi kunde inte motstå att köpslå med den charmige killen :)
Vi fick det billigaste priset någonsin, han hade aldrig sålt någonting så billigt förut, det var bara för att jag tyckte om det så mycket och för att vi var så otroligt speciella kunder... Hi, hi, och sedan när han skulle polera bort smutsen med en svart liten trasa blev han sååå smutsig om fingrarna, oj oj oj,  egentligen hade han folk som gjorde sådant åt honom, men de var lediga just då... :)

När vi kom hem köpte jag metall-rengöringsmedel och rengjorde det ordentligt och jag blev sååå svart om fingrarna, hi hi...

Nu när vi jobbar i köket, jag och A, så brukar vi ibland hålla upp händerna och säga: titta vad smutsig jag blev...

:)

Ja, så här ser det alltså ut här på skåpet för tillfället.

Fast snart behöver jag det svarta fatet till något annat och sedan tänder jag ljuset i lyktan och tar med ut på verandan och Mal gillade hästen så den kanske hamnar i hennes rum...

Men så här såg det ut i en liten stund i alla fall :)




Hästen ser lite fundersam ut, men peppas av hjorten eller geten eller vad det nu är för någonting, ha ha :)

Önskar er en kanonfin dag!


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar