onsdag 31 juli 2013

INSPIRATION SOVRUM




Minns ni att jag fick ett mail fullt av inspiration från Anna?

Anna, som är fantastiskt duktig inredare och stylist och bäst av allt, min egna lillasyster, nämnde att hon ska ge sitt sovrum en riktig make-over. De behöver en ny säng, förklarade hon. Utdrags-sängen från 1700-talet måste väck.

- Snälla, ta några pics till mig först, ropade jag (vi skypade) och yes, någon timme senare damp det ner ett mail med Iphone-bilder.




Kudden med det traditionella Livets träd-motivet har Anna broderat (Hon är en sådan där som kan det mesta). 

Jag har också en, som jag fått av henne :)





Min syster är även en sådan där ni vet, vars stök bara är snyggt!

Knopplisten har vår pappa fixat ihop.





Den svarta snidade asken tog hon med hem från Indonesien när hon besökte mig förra året.




Den fantastiska 1700-talssängen har en egen soluppgång i gaveln.

Tänk att vakna till den varje morgon!


Tack finaste Anna, för härlig sovrums-inspo!


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar