söndag 14 juli 2013

PALAWAN BEACH ON A WINDY MORNING




Vi tycker så mycket om att ta en morgonpromenad ner till Palawan Beach, jag och A

Flickorna är så trötta så trötta fortfarande, stackarna, dygnet är helt omkastat för dem.

Bilderna är från gårdagens blåsiga morgon, när vi hade med oss kameran och min kära hubby smattrade ihop en massa bilder på mig som han brukar :)




Aaaah - havsluft! 

Det måste vara västkustflickan i mig som får hela själen att dansa när jag smakar saltet i luften och ser havet sträcka ut sig.




Och så vill hubbyn min ta fler kort.

- Ställ dig vid palmen, säger han.

- Vid palmen, säger jag, vadå, vad ska jag göra, ska jag bara stå där?

Och så blir det ett gapskratt och en bild ändå, med mig och palmen.


I dag åker vi hem till Jakarta.

Med lungorna fulla av havsluft och väskorna fulla shoppingfynd :) och det allra allra allra viktigaste:

Flickorna.

Våra trötta, jetlaggade, älskade flickor.

Nära oss igen.

Nu kan vi åka hem.

♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar