tisdag 25 mars 2014

BALI NUSA DUA




Vilka dagar vi har haft på Nusa Dua!

Här verkar monsunen vara helt över, solen strålar, vågorna kluckar och vi ojar oss hela tiden; oj oj oj, fååår man ha det så här underbart? Är det tillåtet? 




Jag tycker träden är så fina och de är naturliga parasoll mot solen. 

När jag satt där i skuggan i min solstol insåg jag plötsligt att här var ju ett kanonfint motiv; jag behövde bara höja kameran och ta kort på trädet bredvid vårt :) 




Ovanför oss hördes det belåtna krafsandet av en ekorre som mumsade på sin nöt.




Jag följde med Al ner för att bada och drog på mig en tröja för att inte bränna mig.




Upptäcker min hubby som följt efter med kameran!

Oi!

Busiga hubby :)

Men kolla vad fint vattnet är, helt turkost och underbart varmt.




Där simmar Al i bakgrunden <3




Nu var det jag som tog en bild på min hubby och Al i vattnet, de syns som två prickar hihi. Men kolla vilken underbar strand!

Älskar lagunen vid Nusa Dua!


♥L



2 kommentarer:

  1. Åååååå så skönt det ser ut. Längtar tillbaka till stranden och havet.
    Bild nummer två skulle man ha som en tavla.
    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Himlen är nästan overkligt blå :)

      Al drog fram en stol under trädet och satt och läste - har en bild på det också - ser helt ljuvligt ut.

      Radera