måndag 3 mars 2014

BACK FROM SINGAPORE




Siang!

Oj, vilken intensiv helg, men nu har vi landat här i Jakarta igen (igår kväll).

Alltid lite svårt att skiljas från underbara Singapore, men vi skulle ju hem till våra flickor som vi alltid längtar efter när vi är borta. Kändes så jättebra att Bestis är här och tog hand om dem så fint.

Och gött att alla läkarkontroller är gjorda för den här gången! Och vad SUPERGLAD jag blev för dig fina läsare som hörde av dig och tipsade om D-vitamin i gelatin-kapslar som finns i Sverige, nu när jag inte tål D-vitamintabletterna. Stort tack för det! (Jag tror du har rätt att det är bindemedlet i tabletterna jag inte tål.) Kalasfin idé att be min syster ta med dem när hon kommer! Ska jag absolut göra. Lite D-vitamin kan min syster säkert tränga ner bredvid lampan i sin resväska :)




Lite bilder från Singapore; överst, det berömda hotellet Marina Bay Sands och här ovan det gigantiska pariserhjulet som jag faktiskt har varit på "champagne-provning" i. Varje vagn är ett helt rum med soffor och man får plats säkert femton-tjugo personer. Ni kan tänka er hur högt man kommer! Lite svindel-varning på den, men jag tyckte det var häftigt med utsikten.

Men jag har massor att berätta från Singapore! Återkommer snart igen, fina vänner!

Ha det så bra så länge!


♥L




2 kommentarer:

  1. Världens största, 165 meter, större än den i London. Svindelvarning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Whoa, den är så stor alltså! Jag tyckte väl det var högt :D

      Radera