torsdag 20 mars 2014

VISIT TO OUR NEW HOUSE



Selamat Malam!

Vad roligt det var idag att besöka vårt nya hus och planera inflyttning!

Tycker så mycket om det stooora Kamboja-trädet som byggherren låtit plantera vid ingången.

Och kolla de special-gjutna handtagen på ytterdörren!

Vår byggherre har inte lämnat något åt slumpen och det var så roligt att träffa honom idag och höra hur han planerat och tänkt. Jag förstod att han lagt mycket kärlek i detta hus och vi älskar det!





Al spanar in utsikten över poolen från hennes sovrum.

Jag känner mig så glad över att det är mycket grönt omkring huset, fast vi bor mitt i en storstad.

Vi vill hela familjen flytta in nuuuu, men först är det resan till Bali coming up på lördag och det ska såklart också bli roligt och härligt, längtar efter att andas havsluft igen!

Kram,


♥L



2 kommentarer:

  1. Bilden på Al i fönstret är helt underbar - vilken bra fotograf!
    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååh, men tack, vad glad jag blir! Underbart motiv att fotografera! <3

      Radera