tisdag 18 mars 2014

WHITE PEARLS




Hello!

Har ni undrat vart vi har tagit vägen? :)

Vi har varit krassliga hela helgen och hjälpes vad trött jag blev, vi har mest sett på filmer och tagit det lugnt.

Tycker så synd om flickorna som skulle åkt på school camp denna vecka, men fick vara hemma istället (mysigt för mig att ha dem hemma! :)

Och i söndags åkte min bästaste svärmor hem till Sverige igen, med väskan proppfull av shoppingfynd, hi hi, vad skoj vi har haft!

När vi var på The Pearl förra veckan fick jag en födelsedags-present (jag var helt säker på att jag redan fått en i januari och Bestis var helt säker på att jag inte fått en, hihi) - så jag fick ett superfint halsband med vita pärlor, som jag är jätteglad över! 






Använde min nya kamera Canon S120 till att ta bilderna (lättare att hålla än den stora framför spegeln!) och den är riktigt bra den här lilla godingen! Känner mig glad över att jag och min hubby slog till på den på Singapores flygplats.


Kram på er alla fina som kikar in här!


♥L



3 kommentarer:

  1. Visst är de fina - grattis, grattis!
    /Eva

    SvaraRadera
  2. Så vackert komponerat med små och stora pärlor tillsammans. verkar vara en superduper affär det där pärlstället.
    Ylva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar det jättemycket, har inte sett ett sådant halsband förut och det är kul med något unikt tycker jag. De trär egna halsband på The Pearl och innan har jag bara beställt efter min design. Men nu blev det två av deras design. Måste nog visa det andra oxå som jag bara inte kunde motstå :)

      Radera