torsdag 13 mars 2014

READY TO MOVE...




Ja, kära vänner, det tar på krafterna att shoppa loss hela dagarna :)

Bestis åker hem på Söndag och vi vill ju hinna allt vi har tänkt att göra så igår var vi i The Pearl här i Jakarta. Jajamän, det blev lite nya pärlor som jag måste visa här på bloggen, men idag blir det en sneak-peak på en av verandorna i vårt nya hus.

Nu längtar vi allihopa efter att flytta in!

Men först har vi tio dagar på Bali coming up… (Ska inte gnälla över det! :)

Hoppas ni har en fin torsdag! 

Här väntar vi på att Al ska komma hem efter en föreställning där hon har spelat får, en tal-roll, hihi… Nu vill vi höra allt om hur det gick.

Kram, kram,


♥L



2 kommentarer:

  1. Haha jo jag tycker också att det är jobbigt att shoppa, på riktigt det vet du ju;) Vad spännande med ert nya hus. Det verkar vara ett riktigt drömhus. Saknar dig! Önskar att jag kunde trolla mig själv till Bali! Många kramar, Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också du ska trolla dig till Bali när vi är där! Saknar dig massor! Hälsa dina godingar, som vi också saknar. Kramar! (Och hjälpes vad slut vi är idag efter all shopping :)

      Radera