måndag 12 maj 2014

IG UPDATE




Halloj vänner!

Har just kommit tillbaka från gymmet och sitter här och mumsar på fruktsallad :)

Tänkte jag skulle kika in här lite grann och speciellt till min lilla mamma ♥ som inte fått tillfälle att kika in på Instagram.

Här kommer ett par bilder från IG den senaste tiden och jag veeet, ni är nyfikna på nya huset, men låt mig bara komma iordning lite till så ska det nog bli fler bilder så småningom :)

Här syns i alla fall en pool-bild från i fredags, oj oj oj vad jag njuuuter av vår underbara pool, jag kan inte förneka detta. Tycker också stenen är så vacker i poolen, den blir grön när den är våt så hela poolen skimrar underbart aqua-grönt. När den är torr är stenen grå med en dragning åt grönt.

Här skymtar även passionfrukt och ett golv från Sumatra som jag tyckte var så vackert, lite Bali och Lombok och vår nya gräsmatta :) Och så en "halfie" på mig :) Det var Al som kom på detta perfekta uttryck: att kalla en halv selfie för en "halfie"!

Sådär, det var det senaste på Instagram.

Kram, kram,


♥L



1 kommentar:

  1. Följer nu din profil - Lene Fogelberg på Instagram. Härliga bilder!
    Anders

    SvaraRadera