tisdag 6 maj 2014

READING ON THE VERANDA




Siang!

Ni kanske har märkt att inläggen varit glesa här inne på sistone, puh, vad mycket kraft flytten har tagit! 

Och så har man ju fortsatt träna mellan att packa upp lådor och fixa ärenden, måste ju prova nya gymmet, och provsimma poolen minst femtio längder ;) och inte låtsas om att man är krasslig egentligen… Ni känner igen det?

Igår och idag har jag sagt stopp! 

Tagit det lugnt. 

Läst den där boken som väntat.




Underbart med en paus mitt i allt!

Ser ni att palmen farit lite illa? Nu ska jag försöka vårda den kry igen <3

Palmen och mig :)


♥L




2 kommentarer:

  1. Hoppas du får tillbaka krafter i denna vackra omgivning!
    /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Känner mig så glad och tacksam över att vi funnit denna oas för oss här mitt i storstaden. Kram!

      Radera