lördag 24 maj 2014

PANCAKES!




Woohooo!

Svenska pannkakor till lång-lördags-frukost!

Vår hushållerska har blivit expert på att steka dem, sååå goda. Till och med mina laktosfria gjorda på rismjölk är krispiga och fina, så goda att min hubby norpar av mina :)

(Som ni ser fattas en tallrik: Al var uppe tidigt i morse och åkte på basket-turnering.)






Jag fick en sådan fin bukett med vita liljor av min hubby igår på vår bröllopsdag.

Vi glömde inte bort den!

Tvärtom, vi hade planer på en riktig date på vår favoritrestaurang, men så kom monsunen och det blev översvämningar och vi bestämde oss för att stanna hemma istället.

Hi hi, vilken myskväll det blev: både jag och min hubby valde film: först såg vi en romantisk komedi och mumsade choklad och sedan när Mal lagt sig såg vi en action-thriller.

Idag har jag planer på att möblera om vardagsrummet några varv och se hur det kan bli bäst :) Wish me luck!



♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar