torsdag 19 september 2013

MOOD BOARD FROM PALAWAN BEACH




Siang!

Jag måste berätta, jag blev så glad över ett mail från en läsare.

Hon tyckte så mycket om bilden från Palawan Beach i Singapore att hon gjort det till sin "mood board" för sitt nya sovrum.

Så här skriver hon: "(fotot) innehåller precis de färger jag tänker mig... - ljusblått svalt, varmgul senap och svart järn och vitgrå väggar."

Låter helt underbart tycker jag!

Jag har också funderingar på att rama in bilden på något sätt, man jag har lite svårt för att bestämma mig för om det ska vara svartvitt eller färg... hmm.





Det är något speciellt över palmerna som lutar sig mot havet och sanden och den lilla ön... Palawan Beach är en av mina absoluta favoritplatser i Singapore.


KRAM,


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar