måndag 23 september 2013

WARNING: POSSIBLE BEAUTY OVERDOSE




Selamat Siang!

Jag har ju fler bilder från Umah Raja, villan i Damai på Bali, som vi hyrde om ni minns. 

Håll i er, för här kommer de och det kan bli en överdos i vackerhet, men det klarar vi eller hur, hihi!

Det här är alltså "The Master Suite", med egen utgång till poolen. (Jag har så många bilder, så badrummet får bli "part two".)

Vad sägs om denna sänghimmel? Va!?









Dessa tyger, målningar, träbjälkar, tak, svarta krukor, buddha-statyer, oj oj oj, det var svårt att lämna Damai.

Men massor av inspiration fick jag med mig och jag har flera projekt på gång här hemma, som ni ska få se så småningom... Ut med det ljusa och in med det mörka och mystiska rustika! Nä, skojar bara, en balans mellan mörkt och ljust tror jag nog ändå på.

Vet ni vad vår nordiska inrednings-stil kallas för här i Asien? 

Scandi-chic

Visst låter det härligt?

Det är nog svårt för en ljus-törstande nordbo att helt gå över till "den mörka sidan";) hihi,  men jag tror att efter att ha sett så många vackra miljöer på Bali och här i Indonesien, Thailand och Singapore, så har jag blivit liiite mer modig i mina val när jag inreder här hemma. Och det känns så roligt! Att växa, våga, välja nya vägar. Då känner man livet i sig!

Vi ses, vänner!


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar