fredag 13 september 2013

SWEDISH OSTBÅGAR & OPEN HOUSE




Siang, vänner!

I går var min hubby i Singapore och på vägen hem gjorde han det traditionsenliga stoppet på IKEA.

Oj, oj, han köpte en hel väska full med svenska gotter (ok, två väskor: resväskan plus en bag) och flickorna blev ju så glada så glada. Blott Sverige svenska ostbågar har (eller var det krusbär Almqvist snackade om).

Ngomong-ngomong.

Hur som helst.

Jag tyckte min hubby var så gullig som köpte tidningar till mig på flygplatsen, eftersom han vet att jag föredrar ögongodis :)




Oooh, den här mörka trenden med svart och brunt och grått, saya suka, I like it! 

Nu blir det fötterna högt i soffan och fruktskålen på en kudde på magen, hi hi.

I dag har jag varit på öppet hus på Al's skola och det var så roligt och trevligt och man blev ju så stolt över Al som guidade oss genom korridorerna och visade sina arbeten.

Jag kunde inte låta bli att ta en Iphone-bild på hennes skåp.

Vilken ordning, eller vad säger ni?




Men nu - fruktskål, tidning, soffa - så var det ja.

Vi ses!


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar