fredag 29 november 2013

JUL-INSPIRATION FRÅN SINGAPORE




Jag lovade julinspiration inifrån Ngee Ann City och här kommer ett par bilder som jag tog i farten :)

Ett av lejonen som vaktade ingången var jag ju bara tvungen att ta en bild på.




Jag är ju lite småtokig i Tiffany & Co, tycker att allt de gör är så snyggelisnyggt!


En hel egen julgran har de klätt i år, självklart i Tiffany-turkost och silver och guld :)



Och Ladurée har ställt upp en julgran gjord av macarons, i guld och rött!




Och en i guld! Wow, vad läckert!

Jag blev inspirerad av Ladurée-granen i guld och rött, tyckte det var riktigt lyxigt, varmt och juligt.


Kram, kram,


♥L



2 kommentarer:

  1. Julstämning i 30 graders värme! Bing Crosby sjunger om sin längtan till vit jul - känns annorlunda i ett land som aldrig sett snö! /Anders

    SvaraRadera
  2. Vad otroligt vackert det ser ut!
    Eva

    SvaraRadera