onsdag 20 november 2013

GETAWAY AT THE DHARMAWANGSA




Malam!

Jag och min hubby stack iväg på en liten getaway så här mitt i veckan till vårt favoritställe här i Jakarta, The Dharmawangsa Hotel.

Det är så vackert hur de alltid smyckar rummen med blommor, till och med i lampfoten ligger ett gäng knoppar och doftar.




Jag älskar skuggmönster över stenar och var tvungen att ta en bild på den lilla bron över till ön i mitten av poolen.

Och dessa träd med blommor som lyser i det gröna ute på ön!




Jag kunde inte bada, eftersom mitt insektsbett ännu inte läkt och jag fortfarande går på antibiotika. Men det börjar bli mycket bättre! Puh, över två veckor tog det innan jag såg någon förbättring.

Men det var supermysigt att sitta vid poolen som vi hade för oss själva och bara njuta av allt ögongodis.

Ja, The Dharmawangsa är en svårslagen favorit för en liten getaway.


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar