torsdag 7 november 2013

SELFIE WITH PEARLS




Malam, vänner!

Jag tänkte kika in och visa ett till pärlhalsband som jag köpte på "The Pearl" när jag och Eve var wild 'n' crazy, hihi!

Men oh my goodness, det var inte så lätt att ta en bild i spegeln (det ser ju så lätt ut på alla bloggar :)

En 'selfie' som amerikanerna säger :)

Här är ett par selfies när jag försöker hålla kameran (den var tung!), zooma in pärlorna, få till något slags leende eller nåt (jag blev mest full i skratt), måtta kameran mot spegeln och inte komma i vägen för halsbandet...





Ha!

Till slut gick det!

Jag tycker det är så fint med olikfärgade pärlor i samma halsband, och hur de guld-tonade passar med guldkedjan.

Om ni kommer till Jakarta måste ni åka till "The Pearl"! Det är stället att handla pärlor på! 

Kramelikram,


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar