söndag 10 november 2013

ASIAN INFLUENCES




Siang!

Det blir mer och mer Asiatiskt här hemma.

Jag gillar kontrasten mellan svart och vitt, och så trä, som tillför värme och gör att det inte behövs mycket färg för att ändå kännas personligt.







Vad sägs om vår svarta Rai-stone med sin låånga tofs, hihi? Den är en av mina favoriter och en sådant där köp som bara var tvunget :)

Jag håller ögonen öppna efter asiatiska skåp. De här vita har hängt med länge nu och alla som ser dem säger "Oh, how Swedish!" :)

Jag gillar dem, men det är roligt med förändring och därför har jag bestämt mig för att när jag hittar "mina skåp" - det känns i maggropen, eller hur, - då ska jag slå till!

Jag skulle vilja ha något i svart, med glasdörrar, här till vänster i bild och kanske ett kinesiskt brudskåp, även det svart, till höger i bild.

Vad säger ni, vore inte det läckert?


♥L



1 kommentar: