lördag 23 november 2013

FLOWERS & SPIDER




Siang!

En väninna tittade förbi med en fantastisk bukett som jag bara måste visa er!

Tog bilderna i en hast, idag är en sådan där Lördag när hela familjen flänger omkring på olika ställen.

Och mitt i allt ville en spindel lika stor som min handflata vara med! I vårt vardagsrum!

Nix-pix.

-Laba-laba, ropade jag och vår hushållerska och min hubby jagade ut den, eller om de gjorde något annat med den så blev jag inte informerad :)





 Önskar er en fin Lördag, utan gigantiska spindlar!

KRAM,


♥L



2 kommentarer:

  1. Jag tycker så mycket om att läsa din blogg. När jag ser på bilderna från Bali så längtar jag efter att åka dit. Det står på min bucket list efter att ha sett dina bilder. Eva

    SvaraRadera
  2. Tack, vad roligt! Du kommer att älska Bali! Kram!

    SvaraRadera