tisdag 12 november 2013

I REMEMBER THE OCEAN AIR




Siang!

När man bor mitt i en storstad på 12 miljoner invånare, är det skönt att drömma sig bort ibland till hav och öppna vidder.

Jag minns vår underbara semester på Lombok, havsbrisen den varma, sanden som hettade mot fötterna, vattenflaskan sval i handen.




Jag har ju tänkt att detta ska vara en feel-good blogg med ögongodis att titta på för oss som kikar in här, och idag behövde jag lite feelgood och lite ögongodis!

Har inte mått helt bra på det sistone, jag fick ett insektsbett för över en vecka sedan som visade sig vara något giftigt, det blev till ett stort sår på benet som inte vill läka och nu går jag på en låång antibiotika-kur.

Härligt då med fina vänner som er, som mejlar så fina uppmuntrande ord!

KRAM på er finingar!



♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar