tisdag 10 december 2013

BOOSTING VITAMIN D




Siang!

TACK alla underbara finingar för era mail med tips och tankar och pepptalk!

Ni är bara BÄST!

Nu när jag börjar bli bättre märker jag ännu mer vilken brist jag måste haft på D-vitamin: hjälpes, vad trött och yr jag var och ont i kroppen.

Men nu äter jag dunder-tillskott och gottar mig i solen hihi, inte helt fel att vakna och se hur blå himlen är och ordinera sig själv solning och simning som medicin :)

Jag tror nog att den där dunder-injektionen med D-vitamin som min hjärtläkare i Singapore gav mig, också hjälpt för jag blev direkt piggare dagarna efter det.

Mange, min hälso- och tränings-coach, skickade en superbra länk till kostdoktorn om D-vitamin, wow, massor av nyttig läsning och den måste jag ju dela! (Bara att klicka på länken ovan.)

Tack Mange och alla ni andra!

KRAM,


♥L



1 kommentar: