torsdag 12 december 2013

DISCO CHRISTMAS TREE




Siang!

Det är så roligt att ta fram julskatter man samlat på sig genom åren. Vi ville flytta med "lätt packning" den här gången så det var mycket av julsakerna som fick stanna i Sverige.

Men de två små glasklockorna från USA kunde jag inte låta bli att ta med mig, och visst passar de fint bredvid den större glaskupan som vi hittade i Singapore?





Hihi, när vi kom hem upptäckte jag att silvergranen som jag plockade upp i en hast och som passade bra inne i glaskupan, hade en knapp på undersidan.

Jag tryckte på "on" och den började lysa och skifta i blått, rosa, grönt, gult och rött! En disco-gran! Det blev succé hos mina flickor, de tyckte den var störtcool :)

Ha ha, jag får visa er någon dag :)


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar