måndag 30 december 2013

WONDERFUL BALI




Underbart att vara här igen på vår favorit-strand Nusa Dua!

Gräva ner tårna i den gyllene sanden, andas havsluft, sträcka ut blicken mot horisonten.



Här simmar vårt lilla gäng mellan flytbojarna i lagunen.


Min hubby som alltid är orolig ifall jag får tillräckligt att äta beställde mat hela tiden, vego-pizza utan ost och Virgin Colada som är min favorit. En stund senare kom det pommes… :)


Min utsikt framåt.


Min utsikt uppåt.


Och så måste man ju spana på snyggingar på stranden... Kolla bara vilken snygg-chock ;) Hihi, får se vad min hubby säger om att jag är paparazzi på honom :)


Vilken dag vi har haft! Och såå kul att äntligen få visa "vårt ställe" för våra besökare. De sa att det var ännu finare än bilderna de sett och jag håller med, det går inte riktigt att fånga den underbara känslan på Nusa Dua. Men jag lovar att försöka denna veckan, fler bilder utlovas härifrån Bali!

KRAM,


♥L



2 kommentarer:

  1. Ser ljuuuuvligt ut! Inser genast att jag måste lägga till Bali på "to do"-listan...

    SvaraRadera