lördag 28 december 2013

MARBLE COFFEE TABLES




Idag packar vi för att åka till Bali imorgon, hurra! Ja, våra gäster är ute och shoppar medan vi andra är hemma och tar det lugnare. De är wiiild 'n' crazy, hjälpes vad de shoppar detta gäng vi har hos oss :) Men så finns det ju så mycket fint också, särskilt kläder, som kanske är det hetaste shoppingtipset här i Jakarta. Eftersom mycket sys här i Indonesien finns det fantastiska outlets, med otroliga priser.

Men jag tänkte kika in här och visa den fina julklappen som väntade på mig när vi kom in från julaftonens pooldopp. Min hubby som vet att jag älskar de små marmorborden jag hittade om ni minns, hade köpt två stora till vardagsrummet, wow, vad glad jag blev! De passade perfekt!

Det svarta runda bordet tog vi upp i mediarummet, där det gjorde sig ännu bättre.




En ny svartvit batik-kudde skymtar i soffan. Jag måste ju också passa på att shoppa lite nu när vi springer i så många affärer :)


Jag har tagit ner ikaten och hängt ett par indonesiska stjärnor från stången istället. Tycker det passar till jul och nyår.



De små ljuslyktorna i lavasten är från Bali. Dit vi ska i morgon! Hurra igen!


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar