fredag 24 januari 2014

FRIDAY FLOWERS




Fredagsblommor till er idag! 

Tänker på er alla vänner och hoppas att ni får en mysig helg!




Tycker om vår lilla fundersamma Buddha från Bali som fångar en känsla av rofyllt lugn och eftertanke.

Nu i dagarna tänker jag speciellt på min fina svägerska som kan föda vilken dag som helst nu, oj oj oj, ni vet hur det är, man går och undrar hur det går, och när det ska bli, och hoppas så innerligt att allt ska gå så bra, så bra som det bara kan.


Kram på er,


♥L




2 kommentarer:

  1. Gulle, gulle dig att du tänker på mig! Man kan tycka att man skulle ha vanan inne med bebis nummer fem. Men jag tror att jag är nojig än någonsin. Kanske för att de andra fötts tidigt. Har aldrig väntat så här länge... Kanske för att man med erfarenhet vet hur jobbigt det kan vara...Men det är ju också ett fantastiskt mirakel man får vara om. Nu får den gärna komma snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Waah, det är så spännande, bebben kan ju komma när som helst!

      Radera