torsdag 30 januari 2014

SOME PICTURES OF OUR LIVING ROOM




Selamat Siang!

Det har inte kommit så mycket mer regn som vi befarade, men trafiken är fortfarande extra tajt här i Jakarta. Det är inte överallt översvämningarna rinner undan lika snabbt som hos oss.

Här är fler av bilderna som jag tog igår i vardagsrummet. Mörkt och regnigt var det, men jag vill gärna ta lite bilder innan vi flyttar, även om det är regnperiod.

Mal fastnade i spegeln på en av bilderna och det blev min favorit! Goa ongen! 






Marmorborden som levererades som en julaftons-överraskning till mig från min hubby, där träffade han mitt i prick!




Regntrumman skymtar i hörnet bredvid soffan dit jag flyttat den. Ni kommer ihåg när det regnade så väldans och jag kom på att jag hade putsat regntrumman dan innan? Denna gången är jag i alla fall helt oskyldig!


Men nu letar sig ett par solstrålar ner mellan molnen, oj, då måste jag passa på att gå ut…


Kram, kram,


♥L




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar