lördag 18 januari 2014

SATURDAY CHAOS




Vilken underbar överraskning så här på lördagsmorgonen!

Min hubby som var ute och joggade sprang förbi "min" blomster-kille och plockade upp blommor till mig på vägen, liljor och lotusblommor som är mina favoriter, jag var ju tvungen att dra fram kameran, det såg så vackert ut med tidningspappret omkring.




Visst är de häftiga, lotus-fröhusen, eller dusch-blommor som flickorna kallar dem, hi hi!

Idag har vi en busy lördag, fast vi tog en riktigt lång-lunch ändå och bara njöt av att vara alla samlade igen. Underbart att ha Al hemma igen, det är det bästa jag vet, att bara sitta och titta på flickornas miner medan de pratar, och hur de skrattar och säger åååååh när min hubby skämtar och hur de pratar i munnen på varandra så ingen vet vem jag svarar åt och det blir allmän förvirring, men det spelar ingen roll för vi har ändå redan bytt ämne och lilla Mal försöker lura till sig min hubbys vatten för hon har redan druckit upp sitt…

Detta underbara härliga kaos!


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar