tisdag 7 januari 2014

MONSOON II




Att säga farväl är aldrig lätt, men igår gick det fort i alla fall! Våra gäster skulle hinna med sitt flygplan till Köpenhamn och det blev hårda kramar mitt i ankomsthallen i Singapores flygplats.

Mal, den lilla sötnosen, jag trodde aldrig hon skulle släppa taget om Ullis.

Det har varit så roligt att dela upplevelsen av Jakarta och Bali med de våra, och även om tårarna flödade när vi skulle skiljas åt (allra mest hos lilla Mal) så minns vi ju alla underbara stunder vi haft tillsammans!

Jag tyckte bilden som jag tog en av Monsun-dagarna på Bali passade bra idag, hihi :)




Och här är vi nu (på The Sentosa Resort & Spa i Singapore) och jag måste visa er fler bilder härifrån känner jag. 

Vilken underbar plats detta är!

Kommer snart här på Odyssea!

Kram, kram,


♥L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar