tisdag 21 januari 2014

YES!




Ute vräker regnet ner och det viner runt knutarna som den värsta vinterstorm, men här inne doftar det sommar-äng av liljorna som jag fick i lördags.

Och YES! Allt är påskrivet och klart och vi flyttar till vårt nya hus i mars!

Hurra!




Bakom liljorna skymtar en oljemålning som vi köpte helt oväntat på stranden på Bali. Hur det gick till är en ganska söt liten historia som jag måste berätta någon dag.

Men är ni nyfikna på vårt nya hus?! He he, jag är själv nyfiken, det händer så mycket nu på slut-tampen av bygget när allt kommer på plats och tar form.

Jag kan ju visa en liten sneak-peak från vardagsrummet, en suddig I-phone-bild.




Bilden är tagen mitt i bygget och golvet ska rengöras, men koooolla! Marmor i fiskbensmönster!

Wao, jag blev helt tagen när jag såg det första gången.

Känns så spännande att få se det sista komma på plats nu också.


♥L




4 kommentarer:

  1. Grattis! Så roligt för er! Ser fram mot flera bilder.
    Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, fler bilder kommer, var så säker! :)

      Radera
  2. LYCKA till er!
    Kan golv vara vackrare än så! Ska bli såå spännande att följa....
    Ylva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, detta golv hamnar högt på "vackraste-golv-jag-nånsin-sett-listan" :) Och där ska vi bo! Jag får nypa mig i armen lite då och då… Undrar om man vill ställa några möbler på det, hi hi, det kanske känns synd att täcka det...

      Radera